Mikro-Pulssi Eurosatory 2012

Asiakas:
Mikro-Pulssi
Eurosatory 2012

Tavoite

Mikro-Pulssin Exact-Titan tuotteelle haluttiin luoda uusi visuaalinen ilme. Ilmeuudistus ajoittui samaan aikaan alan keskeisten messujen kanssa, joten samssa kokonaisuudessa haluttiin toteuttaa myös messusuunnitelma ja muun markkinointimateriaalien uudistaminen.

Toimenpiteet

  • Exact-Titan internet -sivusto
  • Exact-Titan iPad -myyntimateriaali
  • Exact-Titan esite
  • Exact-Titan tuotevideo
  • Mikro-pulssi esite
  • Datalehdet
  • Word ja Powerpoint -dokumenttipohjat
  • Messu banderollit
  • Messulahjat
  • Sähköposti- ja kirjesuorat

Projektin tulokset

Näyttävä ja hyvin suunniteltu messuosasto sai paljon positiivista huomiota ja houkutteli suuren määrän kävijöitä. Uudet markkinointimateriaalit tehostivat myyntityötä ja asiakas oli erittäin tyytyväinen lopputulokseen.