Cramo - Huolto Pelaa

Asiakas:
Cramo

Tavoite

Kampanjan keskeisinä tavoitteina oli varmistaa Cramo-brändin näkyvyys 2012 jääkiekon MM-kisoissa ja hyödyntää kisayhteistyö mahdollisimman tehokkaasti. Päämäärinä olivat myös uusien asiakkuuksien tavoittaminen ja tunnettuuden lisääminen.

Toimenpiteet

  • Huolto Pelaa -kampanja, jossa valittiin vuoden 2012 paras jääkiekkohuoltaja
  • Cramo Elixir -ohjelmayhteistyö
  • Facebook -sivuston elävä sisältö
  • Cramo kisakatsomoillat asiakkaille toimipisteissä
  • Kisanäkyvyys, Cramo -kisamaskotit, mainosbannerit ja Screeni-mainonta
  • Suoramainonta

Kampanjan tulokset

Cramon tunnettuuden lisääntyminen ja suosion kasvu näkyivät selkeästi sosiaalisessa mediassa. Facebook -tykkäykset lisääntyivät 250 henkilöstä yli 2700 henkilöön.
Cramon verkkosivuston kävijämäärät nousivat merkittävästi. Hetkellisesti jopa 150%.

Menestyksekkäät kisakatsomoillat tavoittivat paikkakunnittain huomattavan määrän avainasiakkaita.